Pisut loomingulisem jookide serveermine (pulmad vol. 6)

16:13
Liina pakub välja ideid jookide erilisemaks serveerimiseks sünnipäeval, pulmas või mis tahes toredal üritusel.

Tähistasin veidi aega tagasi enda sünnipäeva. Vaadates hetkel aknast välja, siis tollel päeval oli ilm "pisut" teistsugune :) Õues oli 28 kraadi jagu sooja (praegu sajab vihma) ning põhirõhk tuli panna värskendavatele jookidele. Ostsin mitmeid erinevaid limonaade ning kergemaid alkohoolseid jooke ja otsustasin neid serveerida vanas heas plekk-ämbris. Sisu täitsin jääkuubikutega ning ämbri külge panin pudeliavaja-magneti. Kõik-ühes-lahendus! Jahe, lai valik, avaja käepärast (ja ei kao ära). Imelihtne! Ja jahutavad värskendavad joogid läksid külalistele väga hästi peale. Lisaks jäi ära tüütu külmkapi vahet käimine, et jahedaid jooke tuua.
Sama idee järgi saab jääga jooke serveerida väga paljudes erinevates loomingulistes anumates :)
Allikas: Blovelyevents
Allikas: Blovelyevents
Allikas: Blovelyevents
Allikas: Blovelyevents
Minu ja Roberti pulmas kasutasime coca-colade väljapanekuks lihtsalt puidust karpi:
Foto: Kadri Audova
Kes mul on külas käinud, teab, et mulle meeldib külalistele lauda katta. Minule isiklikult ei meeldi näha kaetud laual mahlapakke jms lauakujundust häirivaid pakendeid. Mahlade serveerimiseks olen soetanud klaasist pudelid (hinda ei mäleta, aga väga odav, leiab suuremates toidupoodides, ehituspoodides, sisekujunduspoodides jne).
Tulemus on näha näiteks siin laual

Lisaks on mul olemas selline suur kraaniga purk, kuhu saab suurepäraselt maitsevett sisse teha. See lahendus meeldib eriti lastele ja nad on nõus oma veeklaasid kiirelt tühjaks jooma, et uuesti kraani kasutada :) Neid purke leiab ka nüüd väga paljudest poodidest. Enda purgist mul pilti ei ole, aga idee on selline:
Allikas: Pinterest
Lõpetuseks meenutamiseks tänasel hallil pühapäeval üks foto minu päikeselisest sünnipäevast :)
Päikese ootuses
Liina :)

Kommentaare ei ole:

Toetab Blogger.